ŞADİ TURGUTLU ORTAOKULU İDARECİ VE ÖĞRETMENLERİNE
Normal eğitim yapılan okullarda toplantılar ders saatleri dışında yapılır. İkili eğitim yapılan okullarda ise tüm öğretmenlerin aynı anda toplanmalarına gerek duyulduğunda, okul yönetimince bağlı bulunduğu millî eğitim müdürlüğüne bilgi vermek şartıyla, yarım gün öğretim yapılır.” hükümleri gereğince okulumuz 2024-2025 Eğitim – Öğretim Yılı II.Dönem Başı Öğretmenler Kurulu Toplantısı 04 Şubat 2025 Salı Günü günü, saat 16.00 ’da ekli gündem maddeleri dâhilinde okulumuz “Konferans Salonunda” yapılacaktır. Belirtilen yer ve zamanda hazır bulunmanız hususunda;
Bilgilerinizi ve gereğini önemle rica eder; çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Ahmet ŞAHİN Okul Müdürü
Toplantı Tarihi : 04/02/2025
Toplantı Saati : 16:00
Toplantı Yeri : Toplantı Salonu
GÜNDEM MADDELERİ:
1) 1- Açılış ve yoklama
2) 2- Gündem maddelerinin okunması ve görüşülmesi istenen maddelerin eklenmesi,
3) 3-2024-2025 eğitim öğretim yılı 1. döneminde alınan kararların gözden geçirilmesi ve değerlendirilmesi.
4) 4-2024-2025 eğitim öğretim yılı 1. dönemin başarı, devam devamsızlık ve disiplin durumları ile ilgili genel değerlendirme yapılması.
a) 1.dönem ders başarı durumunun değerlendirilmesi ve takdir teşekkür belgesi alan alan öğrenci sayıları.
b) Devam devamsızlık durumları ve derse geç kalan öğrencilerin görüşülmesi,
c) Disiplin durumu ve öğrenci davranışlarının değerlendirilmesi ve öğrenci davranışlarını olumlu yönde gelişmesi için alınacak tedbirlerin görüşülmesi.
d) Başarıyı arttırmak için alınacak tedbirler.
5) Okula devamı sağlanamayan öğrenciler ile ilgili yapılacak çalışmalar
6) 6- Belirli gün ve haftaların kutlanması, bayrak törenleri ve 2.dönemde yapılacak olan sosyal ve kültürel faaliyetlerin görüşülmesi
7) Sosyal kulüp çalışmalarının değerlendirilmesi ve yıl içinde yapılacak bilimsel, sosyal, kültürel,sanatsal ve sportif etkinlikler ile gezi ve yarışmaların planlanması,
8) Okulda devam eden ve planlanan projelerin görüşülmesi
9) 9)Derslere zamanında giriş çıkış yapılması, ders defterlerinin doldurulması, yoklamanın alınması.
10 10) Nöbet uygulamalarının görüşülmesi, görülen aksaklıklar ve öneriler.
11 11) Yardıma muhtaç öğrenci tespitlerinin güncellenmesi, okulumuzda bulunan şehit, gazi, yetim ve öksüz öğrencilerin belirlenmesi.
12) Rehberlik hizmetleri yürütme komisyonu toplantılarının planlanması. 1. Dönem faaliyet raporunun okunması, rehberlik servisinin görüşleri.
13) Şube öğretmenler kurulu toplantı tarihlerinin belirlenmesi,
14) Zümre öğretmenler kurulu toplantı tarihlerinin belirlenmesi ve tutanakların teslimi,
15) Veli toplantılarının görüşülmesi
16) 2025/2026 Eğitim Öğretim yılında okutulacak seçmeli derslerin belirlenmesi,
17) Derslik donatım, eğitim araç ve gereci kullanımı, tertip-düzen, temizlik ve tasarruf tedbirlerinin görüşülmesi,
18) Devlet Parasız Yatılılık ve Bursluluk başvuruları için komisyon oluşturulması. (Müdür Yardımcısı, en az iki öğretmen.)
19) E okul bilgilerinin güncellenmesi
20) Mebbis bilgilerinin kontrol edilmesi, derece, kademe, maaş vs. eksik bilgilerin idareye bildirilmesi,
21) Dilek ve temenniler.
22) Kapanış.